خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window

فروردین 94 - دانلود انواع مقاله وپاورپوینت مشاهده صفحه جدید مشاهده صفحه جدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود انواع مقاله وپاورپوینت
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 94/1/30 ساعت 5:2 ع توسط مهدی







نوشته شده در تاریخ 94/1/30 ساعت 5:1 ع توسط مهدی







نوشته شده در تاریخ 94/1/30 ساعت 5:1 ع توسط مهدی


 






نوشته شده در تاریخ 94/1/30 ساعت 5:0 ع توسط مهدی







نوشته شده در تاریخ 94/1/30 ساعت 4:59 ع توسط مهدی


تحقیق مقایسه تاثیر الگوی به روش مشارکتی و الگوی به بر روش یادگیری انفرادی

تحقیق مقایسه تاثیر الگوی به روش مشارکتی و الگوی                                                                                                                           چکیده           :                                                                                                         .                                             قیمت9800   تومان ,
هدف از انجام این پژوهش مقایسه تاثیر الگوی مبتنی بر روش مشارکتی و الگوی مبتنی بر روش یادگیری انفرادی بر میزان یادگیری و یاد داری در درس علوم دانش آموزان دختر پایه‌ی پنجم منطقه 5 تهران بوده است .
دراین پژوهش فرضیه‌ها به این نکته اشاره دارند که بین دو الگوی مشارکتی و انفرادی تفاوت وجود دارد .
جامعه آماری را کلیه دانش آمزان دختری که در منطقه 5 درسال تحصیلی 87- 86 در شهر تهران به تحصیل مشغول بوده را شامل شده است .
جهت نمونه‌گیری از روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای استفاده شده به این صورت که 40 نفر به صورت کاملاً تصادفی انتخاب شد و در دو گروه 20 نفری آزمایش و گواه تقسیم شده‌اند .
ابزار جمع آوری اطلاعات آزمون محقق ساخته بود که قبل و بعد از اعمال متغیرهای مستقل بر روی دانش آموزان اجرا شد بعد از 20 روز از اجرای متغیرها نیز آزمون یادداری اجرا گردید که این آزمون موازی آزمون یادگیری بوده . برای محاسبه معنی‌داری نتایج در بین گروهها از آزمون T مستقل استفاده شد .
نتایج این پژوهش به این شرح است :
الگوی مبتنی بر روش یادگیری مشارکتی نسبت به الگوی مبتنی بر روش یادگیری انفرادی در یادگیری و یادداری تفاوت معنی داری را نتشان می دهد                                                                                    توجه: لینک دانلود محصول بلافاصله پس از پرداخت توسط سیستم فعال و قابل دریافت می باشد.                                                                                  جهت دانلود محصول کلیک کنید

          





نوشته شده در تاریخ 94/1/30 ساعت 4:58 ع توسط مهدی







نوشته شده در تاریخ 94/1/30 ساعت 4:58 ع توسط مهدی







نوشته شده در تاریخ 94/1/30 ساعت 4:57 ع توسط مهدی







نوشته شده در تاریخ 94/1/30 ساعت 4:57 ع توسط مهدی


گزارش کارآموزی شرکت نیکو باف ساوه

گزارش کارآموزی شرکت نیکو باف ساوه

قیمت6800تومان
گذری بر تاریخچه کارخانه ی نیکو باف :

شرکت ریسندگی بافندگی نیکو باف ( سهامی خاص ) به سال 1352 تاسیس و در سال 1354 به بهره برداری رسید . در بدو شروع کار محل استقرار کارخانه در تهران ، و سپصس به شهرک صنعتی کاوه منتقل شد . این کارخانه تا سال 1383 تولید پتوی ژاکارد ( مینگ ) را در دستور کار خود داشته است و دارای خطوط ریسندگی ، بافندگی و رنگرزی و تکمیل بوده ; تعویض و تولید پتوی راشل ( سیلک ) جایگزین گردید . هم اکنون این کارخانه دارای خطوط مقدمات بافندگی ، بافندگی ، چاپ و تکمیل می باشد .
تولیدات این کارخاننه به صورت مستقیم در داخل در کلیه استانهای کشور پخش و از طریق برخی نمایندگی ها به کشور های افغانستان ، پاکستان و عراق صادر می گردد .
محل استقرار کارخانه :

کارخانه نیکو باف در شهر صنعتی کاوه در 20 کیلومتری شهر ساوه ساخته شده است . لازم به ذکر است که این شهر صنعتی بزرگترین شهر صنعتی در ایران می باشد و دارای هتل ، پارک، آتش نشانی ، آپارتمان های مسکونی ، خط واحد ، آژانس و غیره می باشد .‍‍‍‍‍
چارت سازمانی کارخانه :

شرکت نیکو باف از آنجا که در یک شرکت خصوصی می باشد دارای یک چارت سازمانی ساده می باشد . به عنوان مثال مدیر کارخانه خود مدیر فروش نیز است و همچنین رئیس دفتر .

تعداد پرسنل :
اکثر پرسنل کارخانه ی نیکو باف بومی بوده و از شهر ساوه می باشند . در کل 143 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند که از این تعداد 5 نفر که کارشان رفوگری طاقه ها است و بقیه کارکنان مرد می باشند . این کارخانه فاقد مهندس تکنولوژ بوده و 2 مهندس شیمی در این واحد صنعتی فعالیت دارند !
سیستم های تهویه ، سرمایش ، گرمایش ، آب و برق کارخانه :
از آنجا که نوع نخ بکار رفته در این کارخانه پلی استرو اکرلیک می باشد در این واحد هیچ گونه کنترل خاصی روی رطوبت و دمای سالن ها صورت نمی گیرد و تنها به مکش پرز های معلق حاصل از خارزنی در سالن تکمیل به وسیله ی کانال های تهویه اکتفا می شود .

  جهت دانلود کلیک کنید                                           تعداد صفحات70                                         توجه: لینک دانلود محصول بلافاصله پس از پرداخت توسط سیستم فعال و قابل دریافت می باشد.





نوشته شده در تاریخ 94/1/30 ساعت 4:56 ع توسط مهدی


 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


           
           
مشاهده صفحه جدید