خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window

اسفند 93 - دانلود انواع مقاله وپاورپوینت مشاهده صفحه جدید مشاهده صفحه جدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود انواع مقاله وپاورپوینت
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 93/12/29 ساعت 8:36 ع توسط مهدی


تولید سنگهای قیمتی (طرح توجیهی)

تولید سنگهای قیمتی (طرح توجیهی)طرح توجیهی تولید سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی فیروزه تراشی
تعداد صفحات: 15
فرمت :ورد (قابل ویرایش)

موضوع فعالیت طرح: تراش فیروزه
مدیر عامل طرح:
محل فعالیت: مشهد
اشتغال طرح: 8 نفر
کل سرمایه گذاری طرح: 950/123/1 هزار ریال
سرمایه ثابت: 000/377 هزار ریال
سرمایه در گردش: 950/746 هزار ریال
تسهیلات پیشنهادی: 000/500 هزار ریال
نقطه سر به سر: 4 %
دوره برگشت سرمایه: 3 ماه

دانلود فایل






نوشته شده در تاریخ 93/12/29 ساعت 8:36 ع توسط مهدی


تاریخچه یارانه

تاریخچه یارانهتاریخچه یارانه
تعداد صفحات: 30
فرمت :ورد (قابل ویرایش)

تاریخچه پرداخت یارانه
در ادامه تاریخچه پرداخت یارانه در ایران و سایر کشورهای جهان مورد بررسی قرار می گیرد.
1-2- تاریخچه پرداخت یارانه در ایران
در دوران صفویه نوعی تخفیف های مالیاتی و در دوران قاجار سیاست هایی در جهت توسعه زراعت که در آن دادن ران و مساعده به مستاجر پیش بینی شده بود را می توان از نخستین جهت گیری های حمایتی دولت دانست.
دخالت مستقیم دولت در عرضه و تقاضا مربوط به سال 1311 می شود که در آن زمان دولت اقدام به ساخت سیلو نموده و گندم های کشاورزان را به قیمتی بالاتر از قیمت بازار خریداری نمود. کل میزان پرداخت یارانه دولت بابت تفاوت خرید و فروش کالاهای اساسی تا سال 1351 معادل 1668 میلیون ریال بوده است. که این مقدار تنها حدود 4/1 درصد یارانه در سال 1354 می باشد. چرا که همزمان با افزایش قیمت نفت، درآمد عمومی افزایش یافت و به تبع آن تقاضا برای مصرف زیاد گردید.


فهرست مطالب
دانلود فایل

 






نوشته شده در تاریخ 93/12/29 ساعت 8:35 ع توسط مهدی


کاربردهای شبکه های حسگر یا سنسور

کاربردهای شبکه های حسگر یا سنسور کاربردهای شبکه های حسگر یا سنسور
شبکه های حسگر می تواند مشتمل بر انواع مختلف حسگرهاباشد ، نظیر سنسور یا حسگرزلزله شناسی ، نمونه گیری مغناطیسی در سطح کم ، حسگر حرارتی ، بصری ، و مادون قرمز و حسگر صدابرداری و رادار ، که می توانند محیطی متفاوتی عملیات نظارتی و مراقبتی را بشرح زیر انجام دهند :

بعضی از کاربردهای نظامی شبکه های حسگر عبارتند از :
• نظارت بر نیروهای حودی و تجهیزات و وسایل ،
• نظارت و کنترل فعالیت های میدان جنگ ،
• شناسایی نیروهای دشمن
• هدف گیری
• تعیین و برآورد تلفات و خسارات احتمالی میدان نبرد
• شناسایی حملات هسته ای ،
• شیمیائی و میکربی

دانلود فایل






نوشته شده در تاریخ 93/12/29 ساعت 8:35 ع توسط مهدی


جنایت علیه بشریت در دیوان

جنایت علیه بشریت در دیوانموضوع تحقیق:
بررسی جنایت علیه بشریت در اساسنامه دیوان کیفری بین المللی


پیشگفتار

در17 ژوئیه 1998، با تلاش‌های سازمان ملل، کنفرانس نمایندگان تام الاختیار 160 کشور در رم بر پا شد و در آن کنفرانس که در خصوص ایجاد دادگاه کیفری بین المللی بود، اساسنامه دادگاه کیفری بین المللی را به تصویب رساند. از مسائل مهم این مذاکرات، تعیین محدوده صلاحیت این دیوان بود. بدین معنا که چه جرائمی در حیزه صلاحیت این دادگاه قرار می‌گیرد؟ و سرانجام در پیش نویس فهرست جرائم ، 4 جرم اصلی ذکر شد که عبارتند از: جنایت نسل کشی،‌ جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و جنایت تجاوز

مذاکره در مورد جنایت علیه بشریت (م 7 اساسنامه) بسیار مشکل و پیچیده بود. و مسائلی در مورد آن مطرح شد از جمله اینکه آیا این جرم به اقدامات در زمان مخاصمه مسلحانه محدود می‌شود یا خیر؟ و اینکه میزان سنگینی این جرم چقدر است؟


دانلود فایل

 






نوشته شده در تاریخ 93/12/29 ساعت 8:34 ع توسط مهدی


نقش خانواده در گرایش جوانان به نماز

نقش خانواده در گرایش جوانان به نمازخانواده و نقش آن در گرایش جوانان به نماز

چکیده

مهمترین دوره عمر انسان دوران نوجوانی و جوانی است این دوره مصادف است با بروز بیداری های متعدد که هر کدام می توانند زمینه ای باشند برای رشد و سعادت و در صورت عدم هدایت آنها موجب بدبختی و سقوط انسان می شود مانند: بیداری فطرت، بیداری مذهب، بیداری جهان بینی و بیداری وجدان
در هر کدام از بیداری ها باید به تربیت صحیح، محیط مناسبی را بوجود آورد تا رشد و تعالی جوان را به همراه داشته باشد. در دوره جوانی، شرایط و امکاناتی پدید می آید که گرد و خاک فطرت به کنار می‌رود و با هشیاری فطرت مذهب هم بیدار می شود. این بیداری در نوجوان عاملی برای رشد معنوی و اخلاقی می شود دید و بینش و نگرش خاص نسبت به جهان در او بوجود می آید جهان بینی او عوض می شود و وجدان هم در او بیدار شده و خود رای خویشتن قاضی و داور است اگر گناه و خطایی مرتکب شود خود را سرزنش می کند این بیداری خود از عنایات لطیف الهی و عاملی برای خود کنترلی است.


دانلود فایل

 






نوشته شده در تاریخ 93/12/29 ساعت 8:33 ع توسط مهدی


تاثیر مطالعات غیر درسی بر پیشرفت

تاثیر مطالعات غیر درسی بر پیشرفتتاثیر مطالعات غیر درسی با پیشرفت درس فارسی دانش آموزان کلاس
تعداد صفحات: 19
فرمت :ورد (قابل ویرایش)

مقدمه:

بهبودمسائل تعلیم و تربیت همواره ا زدغدغه های تاریخ زندگی بشریت بوده.باید رویکردهای نوین تربیتی بر دیدگاه فعال و توسعه یافته باشند ت توانایی همگامی با فناوری و ارتباطات نوین را داشته باشد. یادگیری عمیق موضوعات درسی کمک به پرورش شهروندانی خواهد کرد که ابعاد مختلف توانائیهای آنان همچون خودشکوفایی، خلاقیت، استدلال و… شکوفا شوند چرا که تجارب قبلی مبنای ادراکات،طرزتفکر و رفتار است. در دنیایی که هر روز پیچیده تر می شود شاگردان مدرسه نیازمندند که بیشتر و بهتر درباره محیط خود بیاموزند چون امکان آموختن چون امکان آموختن از طریق تجربه دست اول در همه موارد وجود ندارد،لذا دانش آموزان با مطالعات غیر درسی است که می توانند به مسائل و مجهولات پر رمز و راز علمی و غیر علمی نگاهی دقیق داشته باشند.


دانلود فایل

 






نوشته شده در تاریخ 93/12/29 ساعت 8:31 ع توسط مهدی


یامدهای بیکاری جوانان

یامدهای بیکاری جوانانعلل و پیامدهای بیکاری جوانان در زمینه های اجتماعی و فرهنگی
تعداد صفحات: 37
فرمت :ورد (قابل ویرایش)


پیشگفتار
دختران و پسران ایرانی به طور متوسط در سنین 11 تا 13 سالگی به بلوغ جنسی می‌رسند و به طور میانگین در سنین 26 تا 28 سالگی اکثر آنها متأهل و شاغل می‌شوند.
این فاصله سنی که در کشور ما حدوداً 15 سال می‌باشد، دورة جوانی می‌نامد و از جمله وظایف و مأموریت های اساسی خود را شناخت این مرحله از زندگی نسل جوان می‌داند.

با عنایت به این که تمامی‌قوای زیستی، روحی ، روانی، فکری و عاطفی فرد از دوران بلوغ دچار تغییر و تحولات اساسی گردیده و بر هر یک از تغییر و تحولات نیز قانونمندی خاصی حاکم می‌باشد ،‌می‌توان اذعان نمود که هیچ برنامه ریزی ای برای این دوران بدون آگاهی نسبت به این قانونمندی ها مؤثر و کارگشا نخواهد بود.


دانلود فایل

 






نوشته شده در تاریخ 93/12/29 ساعت 8:29 ع توسط مهدی


اختلالات شبه جسمی

اختلالات شبه جسمی

واکنشهای پسیکوفیزیولوژیکال و اختلالات شبه جسمی و خواب


تعداد صفحات: 20
فرمت :ورد (قابل ویرایش)

شناسایی نتایج
نتیجه مورد انتظار پس از کارکردن با یک بیمار با واکنشهای غیرتطابقی پسیکوفیزیولوژیکال این است که بیمار احساسات را بیشتر بطور گفتاری بیان نماید تا از طریق علائم فیزیکی. این یک هدف طولانی مدت می باشد و ممکن است برخی افراد به آن نرسند. علیرغم این مسئله، می بایست افزایش خود آگاهی برای بیماران قابل دسترس گردد. توانایی برای مقابله با تعارض، نیاز بیمار را برای استفاده از واپس زدن و انکار کاهش می دهد. لذا به بیمار اجازه می دهد با اپی زودهای کمتر بیماری فیزیکال و همین طور مسائل مربوط به درد و خواب مواجه شود. استقرار اهداف با این بیماران اغلب مشکل است


دانلود فایل

 






نوشته شده در تاریخ 93/12/29 ساعت 8:28 ع توسط مهدی


معماری خانه (روش تحقیق)

معماری خانه (روش تحقیق)

معماری خانه در شیراز - روش تحقیق

تعداد صفحات: 41
فرمت :ورد (قابل ویرایش)

گذشته تحقیق
کلمه خانه "House " به محلی گفته می شود که یک یا چند نفر در آن زندگی می کنند.
بطور کلی خانه دارای دیوارها و سقف بوده و فضایی را بوجود می آورد که آنرا از عوامل محیطی بیرونی مانند باد، گرما ، سما و سایر عوامل جدا می سازد . واحد اجتماعی که در یک خانه زندگی می کنند را خانواده می گویند . ساخت یک خانه بر اساس معیارهای علمی و مهندسی تعریف شده صورت می گیرد که در آن با ایجاد تغییراتی می توان نیازهای خاص افراد را نیز برطرف کرد. شکل ، کاربری مناسب از فضایهای بیونی و داخلی ، مقاومت نسبت به عوامل طبیعی و محیطی و استفاده از روش های صرفه جویی در انرژی از معیارهایی هستند که امروزه در ساخت خانه های مسکونی بایستی رعایت نمود.


دانلود فایل

 






نوشته شده در تاریخ 93/12/29 ساعت 8:28 ع توسط مهدی


رضایت شغلی

رضایت شغلیرضایت شغلی و آثار آن بر جامعه








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


           
           
مشاهده صفحه جدید